ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

چه کسی گفته که من تنهایم؟
من سکوت خاطرات بغض و اشک همیشه با همیم
بگذار ” تنهایی ” از حسودی بمیرد


آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

عید سعید فطر بر شما مبارک باد...

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ

با خوردن اگر حال تو جا می آید

خوش باش که ایام صفا می آید .

آماده به حمله باش در این شب عید

وقتی که صدای ربنا می آید

عید سعید فطر بر شما مبارک باد...

۹۳/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
sahar aalaee

نظرات  (۹)

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۷ حسین احمدی

سلام

عید شما مبارک

خیلی مطلب جالبی بود

پاسخ:
سلام

سپاسگذارم

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۳ سیدجواد جلیلی گلرودباری
برای شما هم مبارک
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۹ سیدجواد جلیلی گلرودباری
سلام
با افتخار لینک شما در وبلاگ من قرار داده شد
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۰ سجاد اسمعیلی
عید شما هم مبارک
فرصت آشنایی می دی ؟؟
پاسخ:
!!
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۳ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
عید بر شما مبارک...
سلام...
تولده عید شما مبارک...
سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی
من شما رو نمیشناسم دختر بی ادب کیه گفتی این چند نظر اخر رو ببین

سلام عیدتون مبارک
ممنون از نگاهتون به وبلاگ بنده
یا حق
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۹ فرهاد بابایی
سلام.عیدتون مبارک

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">