ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

چه کسی گفته که من تنهایم؟
من سکوت خاطرات بغض و اشک همیشه با همیم
بگذار ” تنهایی ” از حسودی بمیرد


آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

چگونه دست دلم را بگیرم

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار


دلتنگیهایم قدم بزنم


در این خیابان


که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست


...نه آقایان !


مسیر من با شما یکی نیست


از سرعت خود نکاهید


من آداب دلبری را نمی دانم !!!

۹۳/۰۶/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
sahar aalaee

نظرات  (۵)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سحرخانوم.خوش اومدید.میموندید یه چایی یه شربتی چیزی درخدمت بودیم :)
اولین باره میام وبت.بسیار عالی وقشنگه،خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
راسی لینکت کردم.

خیلی زیبا بود
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۲ علی رضائیان
ببخشید مارو هواییم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

زیبا بود ممنون
++ :)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">