ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

چه کسی گفته که من تنهایم؟
من سکوت خاطرات بغض و اشک همیشه با همیم
بگذار ” تنهایی ” از حسودی بمیرد


آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کسی نیست درکم کنه

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

۹۳/۰۷/۰۴ موافقین ۶ مخالفین ۰
sahar aalaee

نظرات  (۱۴)

سلام

پستای خیلی جالبند

اما این پست اختصاص به شما نداره کسی نیست که آدم رو درک کنه

تا بوده همین بوده...
رسمش همینه
حسش میکنم زیاد
با سلام ...با ثبت رایگان لینک خود در دایرکتوری بزرگ و قدرتمند 6link.ir سبب افزایش بازدید و محبوبیت خود در گوگل شوید برای ثبت لینک خود کلیک کنید : www.6link.ir
عید قربان، عید عبادت و بندگی و اطاعت شایسته از پروردگار تواناست
  عیدتان مبارک
کجاهایی
نیستی چرا؟؟؟؟؟ :(
سلاااااااام.شما خدا رو داری.
منو خدا سوار چرخ بودیم.من جلونشسته بودم وپامیزدم وخدا عقب نشسته بود،اما به هرپیچی که میرسیدیم من میترسیدم.تااینکه خداگفت من میشنم جلو توهم فقط پا بزن وبروجلواصلاهم نترس!!!
صبر کن یکم
فرقی نداره
این قالبی ک من دادم ساختار منوهاش ستونی هستش
سلام .
برای موسسه مهر چیز خاصی ندیدم .
از طریق سایت یا شعبه اقدام فرمایید
با سلام
خواندن مطلبی با عنوان پشت پرده ولنتاین خالی از لطف نیست
یا حق!
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۰ مهدی جباری
سلام عزیزم..وب قشنگی داری...
ایشالله موفق باشی...
فقط سحر اعلایی؟؟؟ اسم دختر دایی منم این...اهل شمال هستی؟؟
من لینکت کردم..تو هم لینکم کن و حتما بهم سر بزن...

www.nekafun.blog.ir
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۱ حلیا طبرزدی
سلام عزیزم پستای خیلی قشنگی میزاری اگه میشه لینک منو بزار تو پیوندهات :)

dokhia.blog.ir
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۵ علی رضا ثریاخواه
سلام احوالتون هستین هنوز؟شمام مثل من دیگه نمیایا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">