ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

ღ♥ღدوزخ تنهاღ♥ღ

مخاطب خاصی ندارم

چه کسی گفته که من تنهایم؟
من سکوت خاطرات بغض و اشک همیشه با همیم
بگذار ” تنهایی ” از حسودی بمیرد


آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه

قلــــــــــــب

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

می گویند قلب هر کس به اندازه مشت اوست
اما من قلب هایی را دیده ام
که به اندازه دنیایی از محبت عمیقند
دل های بزرگی که هیچ وقت در مشت های بسته جای نمی گیرند
مثل غنچه ای با هر تپش شکفته می شوند
دل های بزرگی که مانند کویر نامحدودند
و تشنه اند تا اینکه ابر محبت ببارد
در عوض دل هایی هم هستند
که حتی از یک مشت بسته کوچک هم کوچک ترند
دل هایی که شاید وسیع هم بتوانند باشند
اما بیش از یک بند انگشت هم عمق ندارند
هر وقت خواستی بدانی قلبت چقدر بزرگ است
به دستت نگاه کن
وقتی که مهربانی را به دیگران تعارف می کنی ...

۹۳/۰۸/۰۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
sahar aalaee

نظرات  (۷)

عه پس چرا من ندیدم
پاسخ:
دیدی
تو از کجا میدونی
پاسخ:
اخه همه دیدن
من ک ندیدم
.....
پاسخ:
من هر چی قلب دیدم از یک مشت بسته کوچک هم کوچک تربودند
خب توم مثل من ازین ادمای بزرگ ندیدی ک
پاسخ:
اره دیگه همون
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از نگاهتون

نگاه معناداری بود

خیلی زیبا

۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۸ علی رضا ثریاخواه
باریک

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">